Live Webstatistikk og Webtracking

All diskusjon, tilleggelser, tilbakemeldinger og andre henvendelser med hensyn til saker på nettbladet finnes i dette forumet.

Live Webstatistikk og Webtracking

Innlegg Henrik » 10 Apr 2009, 09:09

Live Webstatistikk og Webtracking:Er du ute etter live webstatistikk? Vi snakker om live tracking av de besøkende på nettstedet ditt. Hvis svaret er ja, så er Woopra tingen for deg!

Undertegnede har betatestet Woopra i cirka seks måneder og vil gjerne fortelle litt om denne fantastiske applikasjonen …

Webanalyse / Live Webstatistikk og Webtracking
Favoriser og Del
Brukerens avatar
Henrik
grunnlegger
grunnlegger

Re: Live Webstatistikk og Webtracking

Innlegg webtracker » 18 Apr 2009, 03:45

Takk for tipset. Har søkt om woopra nå :!:

Fra før av har jeg brukt statcounter som fungerer veldig bra, men det er dumt at det koster penger for over 500 logglinjer, selvom jeg forstår at det må koste litt.

Det hadde vært fett å ha en tracker som brukte loggene til webserveren for å lage statistikk, men har ikke tilgang til loggfilene nå uansett.
Gjest
webtracker

Re: Live Webstatistikk og Webtracking

Innlegg Henrik » 19 Apr 2009, 09:28

Hallo,
Ja, Woopra er überfett. Anbefaler det virkelig for statistikkelskerne der ute :)

Bruker forøvrig StatCounter i tillegg til Woopra her, fordi jeg synes StatCounter systematiserer data bedre enn Woopra.

Og, ja, jeg er helt enig i at det er noe søppel at det koster spenn... Planlegger å skrive en egen tracker selv etterhvert. Liker egentlig dårlig å dele for mye av dataene på prosjektene mine med tredjepart. Vet jo aldri hvordan de kan bli utnyttet.

Mener også at StatCounter selger dine data videre til "høystbydende", men er noe usikker. Kommer tilbake til det, dersom jeg finner kilden jeg mener nevnte noe om det.
Brukerens avatar
Henrik
grunnlegger
grunnlegger

Woopra er ute av beta

Innlegg Gollum » 04 Okt 2009, 16:43

Har brukt Woopra livestats sjæl, men nå er det slutt på betaperioden. De innfører jfr wooprabloggen abonnementer avhengig av funksjonalitet og trafikkvolum. Interesserte kan se videoen her; Woopra betatesting er snart slutt.

Skal bli spennende å se om Google utvikler Analytics til å ha programvare i likhet med Woopra fremover.
Brukerens avatar
Gollum
noobie doobie
noobie doobie

Gå til Artiklene på nettbladet