Slett glemt passord i Windows

All diskusjon, tilleggelser, tilbakemeldinger og andre henvendelser med hensyn til saker på nettbladet finnes i dette forumet.

Slett glemt passord i Windows

Innlegg Henrik » 02 Sep 2009, 20:28

Hvis du har glemt passordet i Windows Vista, Windows XP eller Windows 7, så får du hjelp til å slette glemt Windows-passord og få tilbake kontrollen over operativsystemet her.

Dersom du får noen problemer med guiden, kan du spørre i denne tråden for å få hjelp.
Favoriser og Del
Brukerens avatar
Henrik
grunnlegger
grunnlegger

Re: Slett glemt passord i Windows

Innlegg johnny lundervold » 09 Feb 2010, 17:08

Hei
Jeg følger oppskriften og etter mitt skjønn er det ikke noe som går galt.
når jeg starter pc igjen får jeg fortsatt opp melding om feil passord når jeg prøver å gå videre.
kan du forstå hva som skjer?
mvh
johnny
Gjest
johnny lundervold

Innlegg Henrik » 10 Feb 2010, 07:53

Hei, Johnny
Er du helt sikker på at du lagrer innstillingene du setter underveis?

Helt i slutten av guiden må du skrive inn et utropstegn (!) for quit, deretter q (quit) og så y (yes). Hvis du ikke gjør dette, så lagres ikke innstillingene du har satt.

Jeg vet flere har fulgt guiden og slettet passordet. Prøv igjen og fortell gjerne hvilket operativsystem du bruker. Jeg brukte metoden på Windows Vista, men den skal fungere på alle.
Brukerens avatar
Henrik
grunnlegger
grunnlegger

Innlegg anonym » 13 Apr 2011, 22:13

Hei, jeg har kommet meg til at jeg skal skrive inn cmd og kommandoen.
Men kommandoen funker ikke, hadde vært greit å vite akkurat hva man skal skrive inn i den kommando boksen (som du sikkert skjønner kan jeg absloutt ingenting om slikt hacke greier, jeg er også jente til en opplysning) :P
Gjest
anonym

Innlegg Nfbf75 » 30 Jan 2012, 09:57

Hei. Jeg har kommet til step 2. Der jeg skal skrive inn path. Men når jeg skriver path kommer det bare opp "what is the path to the registry directory"? Hva skal jeg gjøre?? Ikke noe reser på data. Er Windows 7
Nfbf75
Bill Gates
Bill Gates

Gå til Artiklene på nettbladet