Slik starter du en suksessrik nettbutikk

All diskusjon, tilleggelser, tilbakemeldinger og andre henvendelser med hensyn til saker på nettbladet finnes i dette forumet.

Slik starter du en suksessrik nettbutikk

Innlegg Henrik » 16 Mar 2009, 00:54

Slik starter du en suksessrik nettbutikk:Veldig mange går i dag rundt med en drøm om å drive en egen nettbutikk. Friheten til å skape noe eget og å jobbe hjemmenfra er noe vi ønsker oss. Ganske mange prøver seg, men etter mye om og men, sitter de skuffet tilbake. Prosjektet ble rett og slett for stort og de visste egentlig ikke hva de gikk til …

Eget nettsted / Slik starter du en suksessrik nettbutikk
Favoriser og Del
Brukerens avatar
Henrik
grunnlegger
grunnlegger

Nettbutikksystemer

Innlegg Gollum » 07 Okt 2009, 19:41

Har lenge hatt lyst til å starte nettbutikk, og leste denne casen med stor iver. Artikkelen tar opp hvordan man starter en suksessrik nettbutikk, men snakker ikke om hvilke nettbutikk-, blogg-, galleri og forumsystemer man kan bruke.

Kan du fortelle litt om hvilke publiseringssystemer som kan egne seg til disse formålene?
Brukerens avatar
Gollum
noobie doobie
noobie doobie

Publiseringsløsninger

Innlegg Henrik » 07 Okt 2009, 20:10

Hallo, du inspirerte meg til å skrive om valg av publiseringsløsning. Jeg skal skrive litt om de forskjellige publiseringsløsningene der, men veldig inngående blir dessverre vanskelig. (Har jo tross alt ikke fått prøvd meg på alle sjæl). Velkommen til gründerforumet, btw ü
Brukerens avatar
Henrik
grunnlegger
grunnlegger

Re: Publiseringsløsninger

Innlegg Gollum » 07 Okt 2009, 20:18

Takk! :D Da skal jeg lese den. Håper du skriver om de forskjellige CMSa snart da, he he.
Brukerens avatar
Gollum
noobie doobie
noobie doobie

Gå til Artiklene på nettbladet