Uvurderlig kunnskap

Registrerte medlemmers artikler. Her kan du skrive og tipse om egne artikler og prosjekter.

Uvurderlig kunnskap

Innlegg Cindy88 » 09 Okt 2009, 08:59

Enkelte ting her i livet som kunnskap er enormt viktig i dagens samfunn. Derfor er det trist at det er mye man burde lære allerede på skole trinnene som vi aldri får lære. Kunnskap, og det å få mer kunnskap har enormt mye å si for personlig utvikling. Men skal man begynne å lære ting som burde blitt sett på som en livsnødvendighet å lære, begynner det å koste. Hvordan å håndre penger for eksempel. De fleste av oss blir, eller ble, på et eller annet tidspunkt i livet kastet ut i virkeligheten og må klare oss selv og bli selvstendig.

Her hadde det kommet godt med å kunne på forhånd vite hvordan man skal få mest mulig ut av økonomien, hvordan invistere og få best sjanse mulig til å leve det gode liv på egenhånd.
Andre viktige kunnskaper er hvordan man skal tenke for å ikke dette inn i en vond sirkel med negativ tankegang. Tenker man negativt er det desverre det man får tilbake også. Mer negativitet. Slike ting burde bli sett på som viktig lærdom "tidlig" i livet. Hvor mye enklere ville ikke livet ha blitt hvis man kunne dette før man fløy ut i fra redet for første gang?

Men, det som er så genialt, er at dette er lærdommer som aldri er for sent å lære. Derfor vil jeg dra fram et system, ja, et online system, som tilbyr dette sammen med kunnskap om markedsføring, hvordan øke din livskvalitet og om det å starte din egen business. Hjemmefra!

De fleste mennesker i dag er veldig klar over at å ha en familie er en fulltidsjobb i seg selv. Når man jobber 9-5 jobber ved siden av blir man forst utbrent. Å balansere dette virker som en umulig oppgave. Du jobber for å få et bedre liv for familien, men samtidig tar jobben så mye tid at familien gjerne ser deg svært lite. Det er en vond sirkel som uheligvis gjelder de fleste i denne verden. Ofte blir det også slik at i stede for å jobbe for å leve ender man opp for å leve for jobben.

CarbonCopyPRO er det ledende online systemet på markedet i dag. Det er fordi de gir et tilbud som gjør at man kan kombinere og balansere livet bedre. Det gir muligheter som ofte virker for godt til å være sant. Her er det enda et tilfelle av hvordan dageliglivet og de som lever rundt oss har påvirket oss og gitt feil lærsom fra begynnelsen av. Vi har hørt siden vi var liten at det som virker for godt til å være sant ofte er det. Men hvordan kan man vite det uten å prøve? Hvordan kan man vite noenting som helst her i livet hvis man ikke prøver?

Selvom det virker for godt til å være sant kan faktisk CarbonCopyPRO tilby deg alle de ressursene du trenger for å skape et bedre liv for deg og de rundt deg. Men det krever at du er seriøs. Du får mulighet til å starte din egen business og du kan gjøre det hjemmefra, men for at det skal gi deg noe må du gjøre en investering i deg selv, det holder ikke å bare ønske seg et bedre liv eller å ønske seg mer penger. Du må, som i alle andre jobber, være villig til å gjøre en innsats. Jo mer fokusert du er og jo mer du invisterer i deg, jo mer lønner det seg. Forskjellen på en vanlig jobb og CarbonCopyPRO, er at i CarbonCopyPRO har du mulighet til å få den kunnskapen som er nødvendig for å nå ALLE dine mål og drømmer.

Dette systemer er det som er blitt etterlengtet i mange år av alle som ser etter en mulighet til å være selvstendig og onsker å jobbe hjemmefra, men nå når det ENDELIG har kommet så er folk redde fordi det er nytt. Hele systemet er basert på ny tenkning. Men er det ikke det du ser etter da?

Det skal på forhånd sies at dette bare er for de seriøse, de som kommer til å holde fokus og som er villig til å gjøre en investering for å endre livet sitt. Designe sitt eget liv, sin egen hverdag.
CarbonCopyPRO vokser raskt. Det er nå utdannede entreprenører, som har fått sin "utdanning" gjennom CCP, i over 160 land!

Vil avslutte med en setning;

Kunnskap er makt.

Besøk min hjemmeside på http://www.jobbeonline.com for mer informasjon
Favoriser og Del
Cindy88
Bill Gates
Bill Gates

Hva er CarbonCopyPRO?

Innlegg Vicky » 09 Okt 2009, 22:14

Cindy88:Enkelte ting her i livet som kunnskap er enormt viktig i dagens samfunn. Derfor er det trist at det er mye man burde lære allerede på skole trinnene som vi aldri får lære. Kunnskap, og det å få mer kunnskap har enormt mye å si for personlig utvikling. Men skal man begynne å lære ting som burde blitt sett på som en livsnødvendighet å lære, begynner det å koste. Hvordan å håndre penger for eksempel. De fleste av oss blir, eller ble, på et eller annet tidspunkt i livet kastet ut i virkeligheten og må klare oss selv og bli selvstendig.

Her hadde det kommet godt med å kunne på forhånd vite hvordan man skal få mest mulig ut av økonomien, hvordan invistere og få best sjanse mulig til å leve det gode liv på egenhånd.
Andre viktige kunnskaper er hvordan man skal tenke for å ikke dette inn i en vond sirkel med negativ tankegang. Tenker man negativt er det desverre det man får tilbake også. Mer negativitet. Slike ting burde bli sett på som viktig lærdom "tidlig" i livet. Hvor mye enklere ville ikke livet ha blitt hvis man kunne dette før man fløy ut i fra redet for første gang?

Men, det som er så genialt, er at dette er lærdommer som aldri er for sent å lære. Derfor vil jeg dra fram et system, ja, et online system, som tilbyr dette sammen med kunnskap om markedsføring, hvordan øke din livskvalitet og om det å starte din egen business. Hjemmefra!

De fleste mennesker i dag er veldig klar over at å ha en familie er en fulltidsjobb i seg selv. Når man jobber 9-5 jobber ved siden av blir man forst utbrent. Å balansere dette virker som en umulig oppgave. Du jobber for å få et bedre liv for familien, men samtidig tar jobben så mye tid at familien gjerne ser deg svært lite. Det er en vond sirkel som uheligvis gjelder de fleste i denne verden. Ofte blir det også slik at i stede for å jobbe for å leve ender man opp for å leve for jobben.

CarbonCopyPRO er det ledende online systemet på markedet i dag. Det er fordi de gir et tilbud som gjør at man kan kombinere og balansere livet bedre. Det gir muligheter som ofte virker for godt til å være sant. Her er det enda et tilfelle av hvordan dageliglivet og de som lever rundt oss har påvirket oss og gitt feil lærsom fra begynnelsen av. Vi har hørt siden vi var liten at det som virker for godt til å være sant ofte er det. Men hvordan kan man vite det uten å prøve? Hvordan kan man vite noenting som helst her i livet hvis man ikke prøver?

Selvom det virker for godt til å være sant kan faktisk CarbonCopyPRO tilby deg alle de ressursene du trenger for å skape et bedre liv for deg og de rundt deg. Men det krever at du er seriøs. Du får mulighet til å starte din egen business og du kan gjøre det hjemmefra, men for at det skal gi deg noe må du gjøre en investering i deg selv, det holder ikke å bare ønske seg et bedre liv eller å ønske seg mer penger. Du må, som i alle andre jobber, være villig til å gjøre en innsats. Jo mer fokusert du er og jo mer du invisterer i deg, jo mer lønner det seg. Forskjellen på en vanlig jobb og CarbonCopyPRO, er at i CarbonCopyPRO har du mulighet til å få den kunnskapen som er nødvendig for å nå ALLE dine mål og drømmer.

Dette systemer er det som er blitt etterlengtet i mange år av alle som ser etter en mulighet til å være selvstendig og onsker å jobbe hjemmefra, men nå når det ENDELIG har kommet så er folk redde fordi det er nytt. Hele systemet er basert på ny tenkning. Men er det ikke det du ser etter da?

Det skal på forhånd sies at dette bare er for de seriøse, de som kommer til å holde fokus og som er villig til å gjøre en investering for å endre livet sitt. Designe sitt eget liv, sin egen hverdag.
CarbonCopyPRO vokser raskt. Det er nå utdannede entreprenører, som har fått sin "utdanning" gjennom CCP, i over 160 land!

Vil avslutte med en setning;

Kunnskap er makt.

Besøk min hjemmeside på http://www.jobbeonline.com for mer informasjon

Hallo, Cindy.

Jeg har lest rundt på nettet for å finne ut hva Carbon er. Det har ikke vært lett. Det kommer liksom ikke noe konkret oversikt over, og beskrivelse av hva man kjøper, bare at produktet vil hjelpe deg til å nå alle drømmer og mål.

Din artikkel her er vel det nærmeste jeg har kommet en konkret beskrivelse av hva man kjøper, for man må vel betale noe for Carbon Copy Pro, må man ikke?

Så, hvis jeg har fortsått det du skriver korrekt, så er Carbon Copy Pro en skole for å lære seg å tenke positivt og å markedsføre? I tillegg kjøper man rettighetene til å selge CCP selv?
Brukerens avatar
Vicky
Bill Gates
Bill Gates

Tanker om CarbonCopyPRO

Innlegg Henrik » 10 Okt 2009, 02:17

For en god stund siden leste jeg en betalt omtale av CCP på Glabladet, og jeg må ærlig innrømme at jeg ble skeptisk til konseptet. Spesielt fordi jeg sanset at Sindre (som driver Glabladet) hadde en undertone av skeptisisme selv, og fordi det finnes tusenvis av produkter som lover gull og grønne skoger. Denne typen markedsføring er typisk for produkter alá "hjemmebedrift via internett" i USA. Dog er det rimelig nytt i Norge.

I ettertid har visst både Økokrim og Forbrukerrådet blitt skeptisk til markedsføringen av CCP, melder Aftenposten. Norge har som kjent et sterkt forbrukervern, så det skal bli spennende å følge kampen mellom statlige institusjoner og denne typen internettmarkedsføring fremover, hehe.

Markedsføringen av CarbonCopyPRO
Jeg har ikke prøvd CCP, så jeg kan ikke bekrefte hvorvidt det er holder ord eller ei. Likevel vil jeg komme med litt konstruktiv kritikk.

Cindy88 som startet denne tråden, linker til websiden sin som proklamerer følgende:
Jobbonline.com:Vi søker nettopp DEG!

Fordi du er motivert, resultatorientert og gleder deg over å lykkes. Vi gir deg muligheten til å tjene fra kr. 30.000.- pr. mnd., og du kan jobbe hjemmefra. Ingen salg, siden alt skjer fra din PC, og systemet er automatisert.

FULL OPPLÆRING VIL BLI GITT!

Dette er et grundig testet opplegg som har vist seg å være like effektivt over hele verden.

Jeg synes nok det høres litt for godt ut å tjene fra 30.000 i mnd. Det impliserer at 30.000 er en minsteinntekt, dersom du gjør det du lærer av programmet.

Videre hevder de at opplegget er grundig testet, men det foreligger ikke noen kildehenvisninger til objektive datasett som bekrefter påstanden. Det er kanskje flisespikkeri å kreve denslags, for reklameindustrien kommer ofte med påstander uten kildehenvisninger. Dog er det enkelt å gjøre det ved bruk av internett som medium, og dessuten øker det kredabiliteten til selgeren.

Nå er nok dette en ferdigmal hun bruker, og deretter driver trafikk til. Om jeg var Cindy, så ville jeg nok basert salgssiden min på personlig erfaring med systemet, bygging av autoritet og bevis for påstandene jeg kom med. Gjerne med kontaktmuligheter og referanser til andre som har hatt suksess med produktet.

Nettverket i CarbonCopyPRO, muligens verdifullt?
Som du påpeker, Vicky, så er det vanskelig å få tak i hva det er de tilbyr. Derfor sjekket jeg litt rundt og fant denne videoen av den ene grunnleggeren for CarbonCopyPRO, Jay Kubassek, på Youtube:

Jay Kubassek om CarbonCopyPRO

Som han selv sier er det vanskelig å definere hva CCP er (haha), men kort oppsummert er det et nettsamfunn av internettgründere. Forøvrig Ikke så ulikt min langsiktige visjon med nettbladet (men her er'e gratis, baby). :)

Videre påpeker han verdien av markedsføring på internett, og hvordan man kan bruke kunnskapen man får gjennom CCP til å promotere egen bedrift (uavhengig av CCP).

Det synes jeg høres helt greit ut. Hvis CCP lærer folk om internettmarkedsføring, søkemotoroptimalisering og effektiv bruk av sosiale medier, ja, da er jeg med. Videre er det smart å alliére seg med andre målrettede visjonærer for å nå felles mål. Det sies jo at 2 personer som jobber sammen, gjør like mye som 4 ville gjort hver for seg.

Uansett: Min konklusjon er at markedsføringen lover mye, og jeg er usikker på om den kan holde hva den lover. Likevel har jeg tro på konseptet, slik det fremstilles i videoen. (Altså læring av markedsføring for bruk på andre bedriftsidéer enn CCP alene).

Hva sier du Cindy? Var jeg slem med deg nå?
Brukerens avatar
Henrik
grunnlegger
grunnlegger

Gå til Artikler