Partner nettsted

Trenger du en samarbeidspartner? Del prosjektidéen eller forespørselen din her, og finn likesinnede som kan hjelpe deg med å realisere den.

Partner nettsted

Innlegg voice09 » 30 Mar 2009, 22:25

Går med en idè om å starte et dating-nettsted. Ønsker å inngå et samarbeid/parterskap med nett-utvikler.
Mangler nok kompetansen selv for å lagen en så omfattende løsning.

Vet at det finnes flere store dating-steder på nettet, men denne har et noe spesiellt konsept som jeg virkelig har troen på at kan fungere. Konseptet finnes i utlandet med tusenvis av brukere, men ikke i Norge, Sverige og Danmark. (Ikke noe uanstendig altså, hehehe)

Den vil fungere som en vanlig dating-side og ønsker jo så mange brukere som mulig. Sikkerheten til brukerne er veldig viktig og det er ønskelig at de skal kunne lagre data om seg selv, om enn ikke så avansert som hos de største dating-stedene. Med søkemotor for aktuelle partnere.

Tenker at den første versjonen kan være enkel, men at det kan være muligheter til å legge til applikasjoner senere...
Favoriser og Del
Gjest
voice09

Inntektsgrunnlag og tilbud til samarbeidspartner

Innlegg Henrik » 17 Apr 2009, 03:23

Jeg må bare få spørre hva inntektsgrunnlaget vil være for datingsiten. Typisk opererer møteplasser med én eller flere av disse punktene:

1. Segmentrettet markedsføring av produkter på grunnlag i brukernes registrerte data
  2. Betaling for tilgang
  3. Betaling for utvidet tilgang og muligheter (alá nettbys styling av profiler)

Jeg vil gjerne utdype punkt 1. Med det mener jeg at man lar annonsører markedsføre produkter, feks guttesykkel for ungdom, mot personer som har registrert seg i aldersgruppen 13-18 år og er gutter.

Grunnen til at jeg spør, er fordi det ofte er viktig for potensielle samarbeidspartnere å vite hvordan man skal tjene penger på prosjektet.

Hva får samarbeidspartnere?
Videre er det viktig for mange å få vite hva du tilbyr dem som samarbeidspartner. Vil det være deling fifty-fifty? Vil du gi dem halvparten kun i ett år?

Rett og slett hva du tilbyr andre, for å hjelpe deg med din idé. Prøv gjerne å se dette fra en potensiell samarbeidspartners side. De tenker selvfølgelig «What's in it for me?» ;)
Brukerens avatar
Henrik
grunnlegger
grunnlegger

Mulige CMS du kan bruke

Innlegg Henrik » 21 Apr 2009, 05:40

Hei,
jeg har tittet litt rundt på idéen din, og funnet ut at det finnes et par CMS (Content Management Systems) du kan bruke til nettsamfunn-prosjektet ditt. Ta en titt på disse løsningene:

Brukerens avatar
Henrik
grunnlegger
grunnlegger

Re: Partner nettsted

Innlegg zoonomi » 19 Jun 2009, 08:20

voice09:Går med en idè om å starte et dating-nettsted. Ønsker å inngå et samarbeid/parterskap med nett-utvikler.
Mangler nok kompetansen selv for å lagen en så omfattende løsning.

Vet at det finnes flere store dating-steder på nettet, men denne har et noe spesiellt konsept som jeg virkelig har troen på at kan fungere. Konseptet finnes i utlandet med tusenvis av brukere, men ikke i Norge, Sverige og Danmark. (Ikke noe uanstendig altså, hehehe)

Den vil fungere som en vanlig dating-side og ønsker jo så mange brukere som mulig. Sikkerheten til brukerne er veldig viktig og det er ønskelig at de skal kunne lagre data om seg selv, om enn ikke så avansert som hos de største dating-stedene. Med søkemotor for aktuelle partnere.

Tenker at den første versjonen kan være enkel, men at det kan være muligheter til å legge til applikasjoner senere...

Hei voice09... Er svært intressert i å komme i dialog med deg.
Dette ER spennende og har stort potensiale. Sitter selv med aktuelle kontakter, og har tilgang til alt som skal til for å komme igang. Håper å få kontakt med deg her....
8-)
Gjest
zoonomi

Innlegg jam09 » 19 Aug 2009, 12:49

Hei zoonomi! Beklager at jeg ikke har svart før...vært fullt opptatt i sommer :?
Kontakt meg gjerne !! Brukernavnet mitt er som vist jam09, ikke voice (logget bare inn som gjest første gangen...)

Til Henrik: Tusen takk for tilbakemeldingene, har tittet på Dolphin, må jo være veldig aktuellt for denne type sider. Må få noen til å hjelpe meg...
jam09
Bill Gates
Bill Gates

Innlegg zoonominy » 20 Aug 2009, 22:47

Hei igjen... :)
Er ikke så lett å få kontakt her inne.. Prøvde din e-mail og privat melding, men fikk ikke skrevet noe der uten passord til "backoffice" her tror jeg. Har skrevet to ganger til "Henrik" som driver sidene her, men ikke fått noe tilbakemelding fra ham heller. Masse bra info. her, men blir betenkt om jeg kan anbefale dette forumet videre..
Håper du får kontaktet meg, slik at vi kan se m på mulighetene du også beskriver..... ;)
zoonomi :mrgreen:
Gjest
zoonominy

Innlegg Henrik » 21 Aug 2009, 02:06

Hei, zoonominy
Beklager at jeg ikke har fått svart deg, men jeg har også vært opptatt i sommer. Har nå sett mailene fra deg, men ikke fått svart på dem enda.

Du kan ta kontakt med jam09 via phpBB3-PM. Eventuelt kan jeg sende deg e-postadressen hans på mail, men da må jeg ha samtykke fra ham i denne tråden. :)

Trafikken til nettbladet har også økt nå etter at sommerferien er over, så forhåpentligvis blir det mer liv her med tid og stunder.
Brukerens avatar
Henrik
grunnlegger
grunnlegger

Innlegg jam09 » 21 Aug 2009, 09:29

Henrik: Den er i orden , bare send epost-adressen :)
zoonominy: Håper du kommer gjennom nå :)
jam09
Bill Gates
Bill Gates

Innlegg Gjest » 15 Feb 2010, 00:41

Flott.... Hører fra meg da................. :D

Sist flyttet til topp av drupal den 15 Feb 2010, 00:41
Gjest
Gjest

Gå til Venture