Hva skjer med haugenbok og tradedoubler?

Hjelpt til og informasjon om Affiliate Markedsføring. Herunder affiliate-programmer som Tradedoubler, EuroAds, Amazon, ebay og så videre.

Hva skjer med haugenbok og tradedoubler?

Innlegg Gollum » 07 Okt 2009, 21:35

Jeg er affiliate for Haugenbok gjennom Tradedoubler. Har en ganske godt besøkt bokblogg, der jeg skriver om de bøkene jeg leser. De bøkene jeg synes er bra, anbefaler jeg til leserne mine og bruker affiliatelink, slik at jeg tjener noen slanter på det.

De siste dagene merket jeg at folk klikker mindre, jeg ble nysgjerrig og sjekket om jeg hadde mistet trafikk til bokbloggen. Det hadde jeg ikke, så hva kunne grunnen være til så mange færre klikk?

Jeg sjekket litt rundt i Tradedoubler, og fant følgende informasjon der:
Tradedoubler:Obs! Program i pause Annonsøren har ikke fylt opp sin forhåndsbetalte konto. Dette medfører at programmet er i pause og statistikk ikke vises. All statistikk lagres og vil bli synlig igjen når annonsøren betaler sine utestående fakturaer.

Vi arbeider med å inndrive utestående fakturaer. Vennligst kontakt support for ytterligere informasjon.

Merkelig at de ikke har betalt inn utestående fakturaer! Holder de på å gå konkurs, mon tro?
Favoriser og Del
Brukerens avatar
Gollum
noobie doobie
noobie doobie

Haugen bok er operativ igjen

Innlegg Gollum » 08 Okt 2009, 17:55

I dag har tydeligvis Haugen bok gjort opp for seg, for nå har jeg blitt betalt for salgene jeg har hatt de siste dagene, og klikkene telles i statistikken til Tradedoubler igjen. Glede! :D
Brukerens avatar
Gollum
noobie doobie
noobie doobie

Gå til Affiliate Markedsføring