For et fantastisk nettsted, tusen takk

Har du noe på hjertet? Ris, ros eller forslag til forbedringer? Konstruktiv kritikk mottas med stor takk.

For et fantastisk nettsted, tusen takk

Innlegg skogtrollet » 26 Mar 2009, 23:27

Nå er det lenge siden jeg har registrert meg noen steder. Men etter å ha lest igjennom tekstene på dette nettstedet, følte jeg meg compelled til å registrere meg og si tusen takk.

Du/dere skriver fabelaktig godt. Og innholdet er meget interessant. Jeg vil spesielt takke for opplysningen om lenkefella jeg selv har gått i. Skal nå slutte å bruke ankertekster som "klikk her" :D
Favoriser og Del
skogtrollet
Bill Gates
Bill Gates

Re: For et fantastisk nettsted, tusen takk

Innlegg Henrik » 27 Mar 2009, 07:30

Hei,
Jøss, det var da ikke måter på til skryt man skulle få – hadde jeg vært ei bikkje nå, så hadde jeg nok logret :D

Det er veldig hyggelig å få slike tilbakemeldinger. Nettstedet ble lansert i går, så som du sikkert ser, så er det rimelig tomt her i skrivende stund. Det håper jeg vil endre seg med tiden, for det hadde vært veldig moro å få til noe her.

Hvis det er noe du mener bør tilføyes eller du har annen konstruktiv kritikk, så tar jeg gjerne imot den også. Planen med dette nettstedet er nemlig ikke å tilfredstille egoet mitt, men å tilfredstille andres behov for læring. :)

Og, ja – lenkefella ser jeg hver dag, og det er trist for de som eier nettstedene. Personlig synes jeg det kan være vanskelig å forfatte setninger som inneholder link med søkeord/søkefraser, fordi det ofte fremstår som kunstig. Men det er verdt det, når gevinsten er bedre mht SEO.
Brukerens avatar
Henrik
grunnlegger
grunnlegger

Gå til Tilbakemeldinger og Forslag