Webhotell

Her diskuteres og samtales det om alt som ikke har sitt eget forum.

Webhotell

Innlegg Gjest » 30 Nov 2009, 14:56

Har fått oppgaven med å lage hjemmeside for en bedrift. Er det første profesjonelle oppdraget jeg har. Har bare erfaring med gratis webhotell, men nå må jeg ha et som er bra.

Har dere noen gode erfaringer med webhotell med bra stabilitet og kundeservice? Må ikke være for dyrt. Maks 2000 kroner per år med domene.
Favoriser og Del
Gjest
Gjest

Tester av webhotell

Innlegg Henrik » 15 Feb 2010, 00:41

Du er ikke alene om å lete deg ihjel i jungelen over webhoster. Budsjettet ditt tillater rimelig ekslusiv hosting. Du er kanskje ikke kompetent nok til det, men med det budsjettet har du faktisk råd til en billig VPS (i utlandet).

Men over til noen informasjonskilder. Jeg liker webhosting info godt. Der finner du en (stor) haug av informasjon om de fleste hostene.

Videre finner du noen greie tester av webhotell her. Samt. en utrolig nyttig og dynamisk prissammenligning av webhotell. Der kan du sortere webhotell etter de tingene du synes er viktig.

Denne siten om hosting er kanskje litt utdatert, i hvertfall med tanke på design *flire*. Mulig den er verdt en titt. Har mine tvil til at data på den siden er så relevante lenger, og virker som om det er mange små webhoster der.

Sist flyttet til topp av drupal den 15 Feb 2010, 00:41
Brukerens avatar
Henrik
grunnlegger
grunnlegger

Gå til Generell Prat